welcome to my belog (!)
ceritera_kehidupanku (!): airmataberderai :'(
SELAMAT DATANG!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

airmataberderai :'(

ASSALAMUALAIKUM


hye guys . hurm , kali nie entry agk sedih . serupa macam picx kt ats . maaf yea . tk bole nk ceriakn hri anda . HUHU . first skli nk mntk maaf kt TENGKU AKRAM . sbb mybe entry ini akn buad awk marah . tp sy tk kesah . sbb nie ialah luahan hati saya . yg terbuku di hati ini . HUHU .

tdy wktu aku tgh tggu akram balik dr ofis , tbe tbe pulak rndu dkt bkas abg angkat aku . terdetik kt hati ini nk tnya encik google pasal dia . kot kot encik google thu . godek pnye godek . terjumpa laa sbuah belog . belog seorang gadis . dan di belog itu terpampang nama kamu . aku tk thu ape perasaan aku time tu . sakit , sedih , gembira , marah , smua ada . bercampur aduk . aku jdy bingung . smua knangan yg pernah kite coretkan bersama singgah di dlam kotak fikiran ku . tbe tbe air mata aku mngalir . smakin ku baca isi belog tersebut semakin deras air mata aku mngalir . sungguh tk ku sangka . kini kau bahagia di sisi yg trsayang . ketika itu , hanya tangisan yg mampu ku lakukan . ku ingat lagi . suatu ketika dulu kau lah sinar hdup aku . tp kini tdk lagi . saat kau tglkn aku . aku gagahkn diri utk berdiri dan terus berjalan tnpa dirimu . tp hari ini . rindu tiba tiba singgah di lubuk hati ini . aku cbe usir . tp ble melihat belog urg yg kau cintai , tiba tiba luka lama berdarah kembali . hurm . whai ezza , tabahkan lah hatimu utk terus berdiri tanpa 'sinar' hdupmu itu , sesungguhnye . TENGKU AKRAM adalah sinar hidup baru mu . kini , hnya doa yg mampu ku iringkn . semoga kau terus bahagia disisi yg tersayang .


kata kata semangat dr seorang shbt yg thu tntg hdup aku . terima kasih SAHABAT . ble dlm kesedihan aku cry tmpt mngadu . seorang insan yg sentiasa ada di hati ini . bkn AKRAM . tp SYAUQY . adk angkt ku yg sentiasa ku rindui . tnpa dia . aku jatuh . HUHU . hari ini dapat ku luahkan segala yg terbuku di hati ini kepada nya . ssungguhnya aku sayang dan rindu kpdmu . adk adalah jiwa akk . akk ksong tnpa adk . jgn tglkn akk ok . akk mnta maaf ats hal kelmarin . akk telah byk bazirkn masa kte bersama kerana "melupakan" adk . akk jnji bnda tu tkkan berulang lg . kita ttup bku lama , kita bkk bku bru . akk rndukan hbungan kita yg dlu . i miss u so much .


p/s : kpd TENGKU AKRAM . seribu kemaafan ku pohon dari dri mu . andai kata kata ku byk mnguris perasaan mu . akn ku syg dirimu sbgai mne ku syg insan insan terpenting dlm hdup ku . hbungan kta msih bru tk sperti hbungan ku dgn mereka . ku hrapkn kesabaran dri mu . namun ketahui lah bhawa kini kau berada di carta hatiku .

No comments:

Post a Comment